- Кіріспе
Географиялық объектілер мен олардың атауларын елестету мүмкіндігі бар үш өлшемді кеңістікте топонимдердің интерактивті 3D картасын жасау – жобаның басты мақсаты. Пайдаланушылар картадан қызықты нысандарды таңдап, оларды зерттеп, олар туралы қосымша ақпарат ала алады. Жоба стандартты веб-браузер арқылы қол жетімді болатын веб-қосымшаны жасауға бағытталған.
- Қосымшаі функцияларына қойылатын талаптар
2.1 Негізігі функциялары
- 3D карта көрінісі
- жер бедері мен негізгі географиялық объектілерді (өзен, тау,елді мекендер және т.б) қоса алғанда, үш өлшемді картада топонимдерді визуализациялау,
- әртүрлі карталардың (мысалы, топографиялық және спутниктік) арасында ауысу, фильтр жасау және іздеу,
- Интерактивті элементтері:
- Карта масштабын үлкейту және кішірейту мүмкіндігі;
- Нысан мен рельефті жақысылап көру үшін бақылау мүмкіндігімен картаны бұрып қарау;
- Топоним бастырмасы арқылы толық ақпарат (атритутивті ақпарат, мәтіндік сипаттама, фотосурет және басқа қосымша ресурстарға сілтеме) алу мүмкіндігі;
- Фильтр мен іздеу:
- Көрсетілетін топонимдерді санатқа бөлу (мысалы, өзен, тау, елді мекендер) фильтрі;
- Карта бетінде атау бойынша іздеген топонимдердің жанып тұру мүмкіндігі;
- Мәліметтер қорымен интеграция:
- Мәліметтер қорынан топонимдер жайлы ақпаратты жүктеу және сақтау;
- Мәліметтер қорының мазмұнына байланысты картаны динамикалық жаңартудың, оның ішінде арнайы құрал арқылы автоматтандырылған жүктеу;
- Қолданушылар санының көп болуын реттеу:
- картаны бір мезетте бірнеше картада бірден пайдалану мүмкіндігі;
- бір пайдаланушы қосқан интерактивті белгілер басқаларға көрінуі мүмкіндігі;
2.2. Қосымша функциялары
- қосымша ақпараты бар қабаттар:
- Тарихи карталар немесе халықтар жайлы деректері сияқты қосымша ақпараты бар қабаттарды қосу мүмкіндігі;
- Қолданушылардың реттелетін профилі:
- пайдаланушылар картаны көрсету параметрлері мен қалаған ақпараттарын сақтай алады.
- Әзірлеуге қойылатын талаптар
3.1. Жүйе архитектурасы
1.Фронтенд:
- интуитивті интерфейсті (HTML5, CSS3, JavaScript) жасау үшін заманауи веб-технологияларды пайдалану;
- 3D графикасын визуализациялау үшін WebGL пайдалану;
- js немесе Cesium сияқты 3D карталарымен жұмыс істеуге арналған фреймворктарды біріктіруді қамту;
2 Бэкенд:
- Python/Django негізіндегі сервер бөліктерін әзірлеу;
- топонимдер бойынша деректерді сақтау үшін дерекқормен (PostgreSQL/PostGIS) интеграция сияқты құрылымдардан тұрады;
- (REST или GraphQL) серверімен API фронтенда әрекеттеседі.
3.2. Қажетті ресурстар
- Карта тақталары мен биіктік деректері:
- Түрлі масштабтау деңгейлері үшін жоғары ажыратымдылықтағы карта тақтайшаларын қажет етеді.
- Жер бедерін көрсетуге арналған биіктік деректері (мысалы, SRTM).
- Географиялық деректер мен топонимдер:
- Географиялық нысандар мен жер атаулары туралы ақпараты бар деректер жиыны (мысалы, OpenStreetMap).
- Хостинг және инфрақұрылым:
- Веб-қосымшалар мен дерекқорларды орналастыруға арналған виртуалды арнайы сервер.
- 4. Сапаға қойылатын талаптар
4.1. Сенімділік және өнімділік
- Қолданба жоғары жүктемеге төзімді болуы керек және сұраныстардың үлкен санының өзінде картамен пайдаланушының бірқалыпты әрекеттесуін қамтамасыз етуі керек.
4.2. Қауіпсіздік
- Пайдаланушы деректері мен топонимдерді рұқсатсыз кіруден қорғау.
- Желіні жіберу кезінде деректерді шифрлауды қолдау (мысалы, HTTPS).
- Орындау жоспары және әзірлеу кезеңдері
5.1. Даму кезеңдері
- Талдау және жобалау:
- Талаптарды жинау және нақтылау.
- Жүйе архитектурасын дамыту.
- Прототипті әзірлеу:
- Интерфейстің прототипін және картаның бастапқы нұсқасын құру.
- Негізгі функцияларды жүзеге асыру:
- Негізгі фронт-end және backend компоненттерін әзірлеу.
- Деректер базасы мен API интеграциясы.
- Тестілеу және оңтайландыру:
- Өнімділік пен қауіпсіздік сынақтарын жүргізу.
- Оңтайландырылған көрсету және картамен әрекеттесу.
- Орналастыру және қолдау:
- Бағдарламаны серверде орналастыру.
Техническое задание на разработку интерактивной 3D-карты топонимов
- Введение
Целью данного проекта является разработка интерактивной 3D-карты топонимов с возможностью визуализации географических объектов и их названий в трёхмерном пространстве. Пользователи смогут взаимодействовать с картой, исследовать её, выбирать интересующие объекты и получать дополнительную информацию о них. Проект ориентирован на создание веб-приложения, которое будет доступно через стандартные веб-браузеры.
- Требования к функциональности
2.1. Основные функции
- Отображение 3D-карты:
- Визуализация топонимов на трёхмерной карте, включая рельеф местности и основные географические объекты (реки, горы, населенные пункты и т.д.).
- Возможность переключения между разными видами карт (например, топографической и спутниковой).
- Интерактивные элементы:
- Возможность увеличения и уменьшения масштаба карты.
- Вращение карты и изменение угла обзора для лучшего исследования рельефа и объектов.
- Нажатие на топонимы для получения подробной информации о них (атрибутивная информация: текстовое описание, фотографии и ссылки на дополнительные ресурсы).
- Фильтрация и поиск:
- Возможность фильтрации отображаемых топонимов по категориям (например, реки, горы, населенные пункты).
- Функция поиска по названиям топонимов с подсветкой результатов на карте.
- Интеграция с базой данных:
- Хранение и загрузка данных о топонимах из базы данных.
- Динамическое обновление карты в зависимости от содержимого базы данных, включая инструменты автоматизированной загрузки через специальный инструмент.
- Поддержка многопользовательского режима:
- Возможность одновременного использования карты несколькими пользователями.
- Интерактивные метки, добавленные одним пользователем, могут быть видимы другим (например, при совместном изучении карты).
2.2. Дополнительные функции
- Слои с дополнительной информацией:
- Возможность включения слоев с дополнительной информацией, такой как исторические карты или данные о населении.
- Настраиваемые профили пользователей:
- Пользователи могут сохранять свои настройки отображения карты и предпочтения.
- Требования к разработке
3.1. Архитектура системы
- Фронтенд:
- Использование современных веб-технологий для создания интуитивного интерфейса (HTML5, CSS3, JavaScript).
- Применение WebGL для визуализации трёхмерной графики.
- Интеграция фреймворков для работы с 3D-картами, таких как Three.js или Cesium.js.
- Бэкенд:
- Разработка серверной части на базе Python/Django.
- Интеграция с базой данных (PostgreSQL/PostGIS) для хранения данных о топонимах.
- API для взаимодействия фронтенда с сервером (REST или GraphQL).
3.2. Необходимые ресурсы
- Картографические тайлы и данные о высотах:
- Необходимы тайлы карт с высоким разрешением для различных уровней масштабирования.
- Данные о высотах для рендеринга рельефа местности (например, SRTM).
- Географические данные и топонимы:
- Наборы данных с информацией о географических объектах и топонимах (например, OpenStreetMap).
- Хостинг и инфраструктура:
- Виртуальный выделенный сервер для хостинга веб-приложения и баз данных.
- Требования к качеству
4.1. Надежность и производительность
- Приложение должно быть устойчиво к высокой нагрузке и обеспечивать плавное взаимодействие пользователей с картой даже при большом количестве запросов.
4.2. Безопасность
- Защита данных пользователей и топонимов от несанкционированного доступа.
- Поддержка шифрования данных при передаче по сети (например, HTTPS).
- План выполнения и этапы разработки
5.1. Этапы разработки
- Анализ и проектирование:
- Сбор и уточнение требований.
- Разработка архитектуры системы.
- Разработка прототипа:
- Создание прототипа интерфейса и начальной версии карты.
- Реализация ключевых функций:
- Разработка основных компонентов фронтенда и бэкенда.
- Интеграция базы данных и API.
- Тестирование и оптимизация:
- Проведение тестирования производительности и безопасности.
- Оптимизация рендеринга и взаимодействия с картой.
- Развертывание и поддержка:
- Развертывание приложения на сервере.
- Обеспечение технической поддержки и обновлений.
«Кәсіби бухгалтерлер Лигасы» КБҰ
Басқарма Басшысы Б.Мусагалиева
foreach ($arts as $art){?>
}?>
Пікірлер (0)
Пікірлер жоқ