Топонимдердің интерактивті 3D картасынның техникалық тапсырмасы


  1. Кіріспе

Географиялық объектілер мен олардың атауларын елестету мүмкіндігі бар үш өлшемді кеңістікте топонимдердің интерактивті 3D картасын жасау – жобаның басты мақсаты. Пайдаланушылар картадан қызықты нысандарды таңдап, оларды зерттеп, олар туралы қосымша ақпарат ала алады. Жоба стандартты веб-браузер арқылы қол жетімді болатын веб-қосымшаны жасауға бағытталған.

  1. Қосымшаі функцияларына қойылатын талаптар

2.1 Негізігі функциялары

  1. 3D карта көрінісі
  • жер бедері мен негізгі географиялық объектілерді (өзен, тау,елді мекендер және т.б) қоса алғанда, үш өлшемді картада топонимдерді визуализациялау,
  • әртүрлі карталардың (мысалы, топографиялық және спутниктік) арасында ауысу, фильтр жасау және іздеу,
  1. Интерактивті элементтері:
  • Карта масштабын үлкейту және кішірейту мүмкіндігі;
  • Нысан мен рельефті жақысылап көру үшін бақылау мүмкіндігімен картаны бұрып қарау;
  • Топоним бастырмасы арқылы толық ақпарат (атритутивті ақпарат, мәтіндік сипаттама, фотосурет және басқа қосымша ресурстарға сілтеме) алу мүмкіндігі;
  1. Фильтр мен іздеу:
  • Көрсетілетін топонимдерді санатқа бөлу (мысалы, өзен, тау, елді мекендер) фильтрі;
  • Карта бетінде атау бойынша іздеген топонимдердің жанып тұру мүмкіндігі;
  1. Мәліметтер қорымен интеграция:
  • Мәліметтер қорынан топонимдер жайлы ақпаратты жүктеу және сақтау;
  • Мәліметтер қорының мазмұнына байланысты картаны динамикалық жаңартудың, оның ішінде арнайы құрал арқылы автоматтандырылған жүктеу;
  1. Қолданушылар санының көп болуын реттеу:
  • картаны бір мезетте бірнеше картада бірден пайдалану мүмкіндігі;
  • бір пайдаланушы қосқан интерактивті белгілер басқаларға көрінуі мүмкіндігі;

 

2.2. Қосымша функциялары

  1. қосымша ақпараты бар қабаттар:
  • Тарихи карталар немесе халықтар жайлы деректері сияқты қосымша ақпараты бар қабаттарды қосу мүмкіндігі;
  1. Қолданушылардың реттелетін профилі:
  • пайдаланушылар картаны көрсету параметрлері мен қалаған ақпараттарын сақтай алады.
  1. Әзірлеуге қойылатын талаптар

3.1. Жүйе архитектурасы

1.Фронтенд:

  • интуитивті интерфейсті (HTML5, CSS3, JavaScript) жасау үшін заманауи веб-технологияларды пайдалану;
  • 3D графикасын визуализациялау үшін WebGL пайдалану;
  • js немесе Cesium сияқты 3D карталарымен жұмыс істеуге арналған фреймворктарды біріктіруді қамту;

2 Бэкенд:

  • Python/Django негізіндегі сервер бөліктерін әзірлеу;
  • топонимдер бойынша деректерді сақтау үшін дерекқормен (PostgreSQL/PostGIS) интеграция сияқты құрылымдардан тұрады;
  • (REST или GraphQL) серверімен API фронтенда әрекеттеседі.

3.2. Қажетті ресурстар

  1. Карта тақталары мен биіктік деректері:
  • Түрлі масштабтау деңгейлері үшін жоғары ажыратымдылықтағы карта тақтайшаларын қажет етеді.
  • Жер бедерін көрсетуге арналған биіктік деректері (мысалы, SRTM).
  1. Географиялық деректер мен топонимдер:
  • Географиялық нысандар мен жер атаулары туралы ақпараты бар деректер жиыны (мысалы, OpenStreetMap).
  1. Хостинг және инфрақұрылым:
  • Веб-қосымшалар мен дерекқорларды орналастыруға арналған виртуалды арнайы сервер.
  1. 4. Сапаға қойылатын талаптар

4.1. Сенімділік және өнімділік

  • Қолданба жоғары жүктемеге төзімді болуы керек және сұраныстардың үлкен санының өзінде картамен пайдаланушының бірқалыпты әрекеттесуін қамтамасыз етуі керек.

4.2. Қауіпсіздік

  • Пайдаланушы деректері мен топонимдерді рұқсатсыз кіруден қорғау.
  • Желіні жіберу кезінде деректерді шифрлауды қолдау (мысалы, HTTPS).
  1. Орындау жоспары және әзірлеу кезеңдері

5.1. Даму кезеңдері

  1. Талдау және жобалау:
  • Талаптарды жинау және нақтылау.
  • Жүйе архитектурасын дамыту.
  1. Прототипті әзірлеу:
  • Интерфейстің прототипін және картаның бастапқы нұсқасын құру.
  1. Негізгі функцияларды жүзеге асыру:
  • Негізгі фронт-end және backend компоненттерін әзірлеу.
  • Деректер базасы мен API интеграциясы.
  1. Тестілеу және оңтайландыру:
  • Өнімділік пен қауіпсіздік сынақтарын жүргізу.
  • Оңтайландырылған көрсету және картамен әрекеттесу.
  1. Орналастыру және қолдау:
  • Бағдарламаны серверде орналастыру.

Техническое задание на разработку интерактивной 3D-карты топонимов

  1. Введение

Целью данного проекта является разработка интерактивной 3D-карты топонимов с возможностью визуализации географических объектов и их названий в трёхмерном пространстве. Пользователи смогут взаимодействовать с картой, исследовать её, выбирать интересующие объекты и получать дополнительную информацию о них. Проект ориентирован на создание веб-приложения, которое будет доступно через стандартные веб-браузеры.

  1. Требования к функциональности

2.1. Основные функции

  1. Отображение 3D-карты:
    • Визуализация топонимов на трёхмерной карте, включая рельеф местности и основные географические объекты (реки, горы, населенные пункты и т.д.).
    • Возможность переключения между разными видами карт (например, топографической и спутниковой).
  2. Интерактивные элементы:
    • Возможность увеличения и уменьшения масштаба карты.
    • Вращение карты и изменение угла обзора для лучшего исследования рельефа и объектов.
    • Нажатие на топонимы для получения подробной информации о них (атрибутивная информация: текстовое описание, фотографии и ссылки на дополнительные ресурсы).
  3. Фильтрация и поиск:
    • Возможность фильтрации отображаемых топонимов по категориям (например, реки, горы, населенные пункты).
    • Функция поиска по названиям топонимов с подсветкой результатов на карте.
  4. Интеграция с базой данных:
    • Хранение и загрузка данных о топонимах из базы данных.
    • Динамическое обновление карты в зависимости от содержимого базы данных, включая инструменты автоматизированной загрузки через специальный инструмент.
  5. Поддержка многопользовательского режима:
    • Возможность одновременного использования карты несколькими пользователями.
    • Интерактивные метки, добавленные одним пользователем, могут быть видимы другим (например, при совместном изучении карты).

2.2. Дополнительные функции

  1. Слои с дополнительной информацией:
    • Возможность включения слоев с дополнительной информацией, такой как исторические карты или данные о населении.
  2. Настраиваемые профили пользователей:
    • Пользователи могут сохранять свои настройки отображения карты и предпочтения.
  1. Требования к разработке

3.1. Архитектура системы

  1. Фронтенд:
    • Использование современных веб-технологий для создания интуитивного интерфейса (HTML5, CSS3, JavaScript).
    • Применение WebGL для визуализации трёхмерной графики.
    • Интеграция фреймворков для работы с 3D-картами, таких как Three.js или Cesium.js.
  2. Бэкенд:
    • Разработка серверной части на базе Python/Django.
    • Интеграция с базой данных (PostgreSQL/PostGIS) для хранения данных о топонимах.
    • API для взаимодействия фронтенда с сервером (REST или GraphQL).

3.2. Необходимые ресурсы

  1. Картографические тайлы и данные о высотах:
    • Необходимы тайлы карт с высоким разрешением для различных уровней масштабирования.
    • Данные о высотах для рендеринга рельефа местности (например, SRTM).
  2. Географические данные и топонимы:
    • Наборы данных с информацией о географических объектах и топонимах (например, OpenStreetMap).
  3. Хостинг и инфраструктура:
    • Виртуальный выделенный сервер для хостинга веб-приложения и баз данных.
  1. Требования к качеству

4.1. Надежность и производительность

  • Приложение должно быть устойчиво к высокой нагрузке и обеспечивать плавное взаимодействие пользователей с картой даже при большом количестве запросов.

4.2. Безопасность

  • Защита данных пользователей и топонимов от несанкционированного доступа.
  • Поддержка шифрования данных при передаче по сети (например, HTTPS).
  1. План выполнения и этапы разработки

5.1. Этапы разработки

  1. Анализ и проектирование:
    • Сбор и уточнение требований.
    • Разработка архитектуры системы.
  2. Разработка прототипа:
    • Создание прототипа интерфейса и начальной версии карты.
  3. Реализация ключевых функций:
    • Разработка основных компонентов фронтенда и бэкенда.
    • Интеграция базы данных и API.
  4. Тестирование и оптимизация:
    • Проведение тестирования производительности и безопасности.
    • Оптимизация рендеринга и взаимодействия с картой.
  5. Развертывание и поддержка:
    • Развертывание приложения на сервере.
    • Обеспечение технической поддержки и обновлений.

 

 

 

«Кәсіби бухгалтерлер Лигасы» КБҰ

Басқарма Басшысы                                                            Б.Мусагалиева

 

Пікірлер (0)


    Пікірлер жоқ

Сондай-ақ, оқи отырыңыз